Sabtu, 16 Julai 2011

nyum nyum ~

selamat pagi , selamat petang ,, selamat malam ..(ape aku mengarot ni) ..


     pade pukul 4.30 petang .. kiteorang (ma,,tok,,cuyam n aku) p keybie mall .. na p beli kek besday si maryam hayati yg konon konon baby gurl tuuu .. lalla ~ bile da sampai kat sane , die ajak lha p mam PIZZA HUT .. woow .. excited kot .. kat dalam kepale hotak aku ni da macam2 makanan lalu lalang .. haisyhh .. pilih punye pilih .. menu same jugak yang aku order bub tu makanan peberet aku .. na tau ape ? ehh .. jup agi aku bagi tau yep .. hem .. sementare menunggu makanan sampai .. si maryam hayati binti ismail ni ajak aku p watsons .. aku pon ikot lha .. belek punye belek barang . aku beli lha menatang name die "deep cleansing nose pore tape" .. haishh . susa betol na sebot menatang tu hah! fungsi menatang tu adelah untuk membuang segale blackheads kat idong kecik aku ni ..(kecik ke) lallala ..

 hum .. lepas beli menatang tuh . ma kol swuh cepat bub makanan dah sampai .. ha ! ni lha makanan yg aku makan .. jangan jeles semue ... mase untuk menambah lemak di perot ku ini ..just see and lap air liur yang mengalir tu okey :)
 
                                                  spegeti bolognese yaww ..
                                                  sup cendawan gituu
                                                   pizza hutt ...

 ahhh ! lepas siap bekedaroh semue yang ade .. mule lha susah na bangon .. nanty lame2 aku boley jadi macam katak yang kekenyangan ni hah ,,, betol ta ? gemok ? noo !ahhahahaha



muahhahaa . kiut ta die ? lalal ~ tapi tamo lha jadi cam katak ni .. burok ! okey lha .. na pegi mandi sebab badan sudah melekit macam coklet . hahah . see again ya .. :) emuahhh

      

Tiada ulasan:

Catat Ulasan